Gokcenur_3131 Kullanan varmı ben yapamıyorum artık göbüşüm yüzünden çok utandım ama yani doğumada az kaldı 31+2hatalık olduk
tahamommy Gokcenur_3131 tüy dökücü kremler zararlı canım gebelikte önerilmiyor en temizi ağda jilet desen 1 haftaya yine aynı oluyor zaten