Kubragocer Kızlar son adetim 25 eylül son korunmasız ilişkim 24 ekim 27 Ekim’de beta 0.50 çıktı daha adet olmadım şimdi elimde awox test var şuan yapsam çıkar mı
Kubragocer penbe_karisi kanın ustunden 1 hafta geçti 27 Ekim’de vermiştim bugün 3 Kasım ama hala olmadım
Ceylans0 Bende bugün adetimden iki gün geçti test yaptım silik çıktı akşama doğru bi kanamam oldu durdu hafif sonra test yaptım yine aynı silik çıktı hiç bir şey anlamadım buraya fotoğraf nasıl atılıyor atayım