kızlar detaylı ultrasona girdim bugn. 22. haftadayim her sey normal gorunuyor ama amniyon sıvısı az dediler. yarın tekrar çağırdılar. cok skntlı bi durum mu? siviyi arttırmanın yolu var mı? nasil bi surec beklyor bilenler yazablir mi moralim cok bozuldu ;(