Serappppph Adet tarihini bekle o zaman canım insallah vardir dualarım seninle. Çizgi pembe ve belirgin duruyor bende o yuzden kararsiz kaldım ama vardir ve sağlıkla buyur inşallah
Deniiibayyy Feyyzaa ben daha siliğiyle öğrenmiştim aynı test. Kuruma çizgisini pembe vermiyor negatifse kuruyunca da 1 gün sonra falan morlaşıyor 2. Çizgi
CansuAB Feyyzaa kaç dakika sonra böyle oldu Bence 3 gün sonra tekrar yapın adetiniz geçsin çünkü hastaneye gittiğinizde kan verince çok düşük çıkıyo sonuç stres yapıyosunuz olcaksa da olumsuz oluyo
Feyyzaa CansuAB evet evet kimyasal yaşadım daha önce o daha çok stres yapıyor malesef beklemedeyim ☺️