Miniminiminnos kızlar asla kiloyu kafaya takmayın benim oğlumda 36 haftalıkken 2800 grm doğdu herkes ayyy çok küçük diyordu malesef kordon ayağına dolandığı için son haftalarda beslenmedi ondan erken almak zorunda kaldık ama maşallah erken doğmasına rağmen ne küveze girdi ne bişey ve şimdi 3 yaşında maşallah kendi yaşıtlarına göre daha yapılı oyüzden asla kiloyu takmayın sağlıklı olsunlar da doğumdan sonra güzel beslenirse gayet güzel gelişecek