40+2 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolümde doktor,açılman yok bebeğin kafası inmemiş çarşamba gel yatış verelim suni sancı verelim dedi. Eve geldim az önce baktım çok hafif akıntı ile pembemsi bir leke gelmiş. Ne yapacağımı bilemedim hastane 1 saat uzaklığımda bunun için gitsem mi yoksa çarşambayı beklesem mi bilemedim