betull_9 Yarın sabah konturolum var sizin bebişler bu haftada kac gramdı acaba 🌸 en son 23 cu haftada gitmistim konturole 🥹
Azragunusen betull_9 ben şu an 30+2deyim. Tam 29da kontrolüm vardı, 1457 gram 38,5 cm demişti doktor ama bizim paşa azıcık önden gidiyor yine haftasına göre önde demişti 😅🙈
betull_9 Alpker ohhh masallah ya ilk gebeligimde 28+2 de 1200 gramdı kızım 3600 dogmustu sizinkide tombik olcak belli 🥹🌸
betull_9 Papatya05_ ilk kızımda 23 cu haftada 700 gramdı 3600 dogmustu bakalim bu kızçem kac kilo dogcak bilmiyorum🌸
Papatya05_ betull_9 benim oğlum kaç gr hatırlamıyorum gerçekten ama 3400 doğmuştu bakalım bu ne kadar doğacak sağlıkla gelsinler
Mertmirzamm 26 haftada gitmiştim bende 900 gram a yakındı bugün gideceğim bakalım ne kadr ama bu aralar hareketlerini az hissediyorum normal mı acaba