Kızlar geç döllenme olabilir mi
29 Eylül son adet tarihim
28 Ekim sağlık ocağına kan testi verdim yani regl olmadan bir gün önce
Negatif çıktı e-Nabızdan gördüm 0,2 idi sonuç
Herneyse 31 Ekim’e kadar regli gecikti ve aşırı sırt ağrım oldu duramıyordum nefesimi kesiyordu şüphe üzerime acile gittim kan testi verdim sonuç beta 58.1 çıktı
1 Kasım ise beta 84.4 oldu
3 Kasım öğlen ise 190.3 oldu tek tek yazıyorum ama hiçbir şey anlamıyorum bir yardımcı olun bu nedir ne olabilir çocuk kaç haftalık iki hafta geriden mi geliyor iki hafta geriden gelince kötü mü