azlp ilk gebeliğimde 25 kilo almıştım ama hiç önemsememiştim kiloyu baya da zayıf kalınca doktor da sıkıntı yapmamıştı fakat ben sonradan farkettim baya aldığımı bu sefer hamile kalınca ilk 3 ay zaten bişey yiyemiyorsun ondan sonra da 16. Haftaya kadar bi şekilde geldikten sonra 24. Haftadayım diyestisyenle ilerliyorum aldım yine istediklerimi yiyorum ama en azından daha iyi gidiyorum sanki 5 kilo aldım ama dikkat etmesem 10 kilodan fazla olmuştu dikkat ettiğim halde bu