Arkadaşlar evet doğruluğunu teyit ettim, “her gebe bir ebe” projesiymiş evlere gelip ebelik öğrencileriyle birlikte başlarında hocaları olmak üzere bilgilendirme ve normal doğuma tesvik gibi bişey yapıyorlar gerekliliği tartışılır çünkü hepimiz zaten dr gözetimindeyiz. Sizleride bilgilendiriyim dedim aranırsanız şaşırmayın