Bende aynı şeyleri yaşadım sağ tarafımda uyuşukluk oluyordu artık ama doktorum normal olduğunu söyledi vitaminlerim falan bütün değerlerim normal çıkmıştı bebeğim sağ taraftan tutunduğu için sağ tarafım daha çok ağrımış ve oğluşum 25 haftalık oldu ağrılarım bitti diyemem ama azaldı 🥰