Bendede oluyor 39+2 yim öfakat benimki aralıklı seninki gibi değil ama geceden beri yağınca dayanılmaz bir bel ağrısıyla uyanıyorum kalkmadan asla duramıyorum yattığım yerde otururken okadar sancı olmuyor bende merak ediyorum acaba doğum sancılarım mı geliyor diye açıkçası