anonim51 Kızlar yarın görüşü olanlar var mı bir aydır görmüyorum bebişimi özledim biraz korku heycan var
cakirbebek anonim51 benimde yarın sabah 10 buçukta çok heyecanlıyım ve bende korkuda var 35 haftalık hamileyim 🤪
Rumsamut anonim51 Ben de 1 aydır görmedim çok uzun bi süre gibi geldi bana bende de korku ve heyecan var. Bir de cinsiyet öğreneceğiz inşallah. Hepimiz için en güzeli olsun inşallah bebişlerimiz sağlıklıdır☺️
edaabykl anonim51 beeen 🐣 ikili testim var bide perinatoloji detayli bakacak ins bacak arasi gösterirde bi tahminde bulunur minik kuş
anonim51 penbe_karisi çok güzel görmek insanın içi rahatlıyor bir ay görmeyince bir yıl gibi gelior 😅🤭
anonim51 Rumsamut amin inşallah canım kız erkek herşeyin hayırlısı sağlıklı olsun hayırlı olsun inşallah
Elifinizz5461 Benimde çarşamba günü randevum var inşallah herşey yolundadır 22 haftalık olduk bizde 🥰🤰