seddaa benim 6. Aydan sonra çıktı değerlerim çok iyiydi. ilk hafta hergun oldum şimdide hafta da 1 oluyorum. Normalde iğneden çok korkuyorum. Ama bu acıtmıyor kalçadan yapılıyor . Hiç yakmıyor bile . Bide hamilelikte çok önemli b12 heleki ilk 3-4 aylık dönemde eksikliğinde bebek kaybı bile oluyormuş . Eş geçme yaptır.