aybike2212 gokce_96 ben henüz 9+2 deyim ama bizim gelin geçen sene gitti ağustosta da karşı komşum alinkaraege var Alsancak tarafında yeri 3500 TL ye gitti çokta memnun kaldılar 1 saate yakın sürüyormuş zamanı geldiğinde bende kendisine gideceğim
1712s Hzlkya merhaba kendisinden memnun kaldınız mı yorumlarda pek iyi geçmediğini yazmış bir çok kişi
irmairma 1712s bende Sabahattin Altunyurt a gittim çok memnun kaldım , adam zaten çok ciddi ve net boş yere muhabbet yapmıyor olanı söylüyor geçiyor , neresinden memnun kalmamışlar anlamadım
gulceey 1712s ben çok memnun kaldım zaten kendisi profesör perinatolog. Bilgisini tecrübesini konuşurken anlıyorsun.ben içimiz rahat etsin doktor doktor gezmeyelim diye en iyisini seçmek istedim pişman değilim muayene sonrası raporu ve bebeğin resimleri mail olarak atıyor sana ve doktoruna.