cigddm merimermer daha önce erken gebelik testi yaptım yanilti bnei hayal kırıklığı yarattı yapmak istemedim
aslaninannesiii cigddm ilk hamileligimde bende çok düşükle öğrenmiştim 2şer gün arayla yükselmeye bakıldı normal bı süreç stres yapmayın inşallah hayırlısı olur
nuriyegcl cigddm ben reglim 6 gün gecikmesine rağmen 91 beta ile öğrendim geç döllenmede beta geç yükseliyor önemli olan düzenli şekilde yükselmesi Rabbim gönlünüzün muradını versin inşallah 🌸🫶🏻
pnar_58 cigddm ben adet olmam gereken günde yaptım 1210 çıktı evde test yaptım direk 2 çizgi çıktı sonra kan verdim aynı saatte baya yüksekti 💞😌
ikizleriminannesiyim Yükselir inşallah iki günde vermeye bak sen beta takibi mutlaka yap ben ikizlerimde 59 ile öğrendim☺️
cigddm ikizleriminannesiyim ay isallah benimki de ikiz olur bugün test yaptım yine daha koyu çıktı yükselmiştir dimi