Merhaba kızlar, 2. Çocuğum doğdu çok şükür ve şuan 10 günlük. 2. Sezeryan oldum o da iyi geçti. Tabi sonrasında ağrı sızı oldu ama toparladım sayılır.
Şimdiii ilk oğlum da olduğu gibi bu oğlumda da sarılık çıkacağını tahmin ettiğimden sürekli doyurmaya çalıştım ve ona rağmen sarılığı yükseldi ama bugün kontrolde sarılığın düştüğünü öğrendik. Bu 10 günlük süreçte sağarak biberonla besledim arada mamada verdim tabi ama şimdi göğüs ucum çok olmadığından memeyi tutmak istemiyor. Sanırm biberon ucunu kolay kavramak işine geliyor.
Sorum şu 10 günün sonunda tekrar memeye döndüreniniz oldu mu? Olduysa nasıl oldu bu süreçten bahsede bilir misiniz.🙏😊