Nereden nereye diyorum.. Geçen sene ağustos ayında 23 haftalık erken dogumla kızımı kaybettim hafsam .. cennet kuşum .. Tekrar hamile kaldım , 13. Haftamda serklaj oldum , dinlenmeli evde geçti sürecim ..9 ay nasıl geçer demeyin zor olsa da hamdolsun geçiyor .. dikişim 36+5 de alındı 2 cm açıklıkla 40. Haft kadar gezdim 😂 gelmedi bebiş bu sefer de . Gün verdi doktor suniyle başlatmak için o günde kendi sancılarım da başladı , suni de aldım dayanılmıcak bi acı değildi , dinlendire dinlendire gelen bir sancıydı zaten 1 saat sonra hemen suyum falan geldi zaten bi an da anlamadan , tam açıklık oldu . 3 saat sürdü doğumum . Doğru nefes alıp vermek çok önemli bağırmadan süreci daha iyi yönetiyorsunuz sancı geldiğinde doğru şekilde ıkınmak bunlar çok önemliymiş , doktorunuz zaten yönlendiriyor o an sizi ve hatırlamak istemeyeceğiz bir doğum olmuyor .. Sancıların son vaktinde sezeryan mı acaba dedim ama iyiki normel doğum yapmışım benim dikiş sorunum olmadı kesi olduğu için 3 dikiş vardı zorlamadı. Sadece hemoroid zorladı onu da ilk günlerden sonra çözdüm .. herkese hayırlı güzel doğumlar Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin dua edin ben dua ettim nasıl bir doğum istiyorsanız dua edin geri çevrilmiyor .. 🥹🥹