Heisenberg evet cok cok haklısın ☺️ İşte insanoğlu hep daha iyisi olsun diyor. Allaha teslim olup beklemek en güzeli 😊 akışa bırakamama gibi bir huyum var, kendime kızıyorum 😊 aslında evet her şey yolunda 👍🏽 Ne yaparsak yapalım zamanını değiştiremiyecez. Ki elimden geleni yapıyorum, gerekli tedbirleri aldık. Artık Allaha tevekkül 💕