ogretmenannecik şırnak’ta devlete gidiyordum cinsiyetine erkek diyordu çok ilgisizdi doktorum bazı sıkıntılar gördüğünü söyledi daha sonra abdulkadir beyi denemek istedim gittim cinsiyetin kız olduğunu diğer doktorun söylediği hiçbir sıkıntının olmadığını söyledi içimizi ferahlattı ben emin olmak için perinoloji uzmanına göründüm abdulkadir bey ne dediyse birebir aynısını söyledi o şekilde emin oldum kendisinden. Detaylı bir şekilde bakıyor ve bilgilendiriyor haftaya son kontrolüm için gideceğim kendisine şimdiye kadar bir sorun yaşamadım, memnunum.