Kizlar ben
28 ekimde kan vermistim 6.7 cikmisti
30 ekimde 25
31 ekimde 45
3 kasikda 165 cikti
Doktor ilk baktiginda karnimin icinde kanama olduvunu soyledi 45 ciktiginda degerim
Bugun o doktor degerimin guzel arttigini soyledi
Baska bir doktora daha gittim oda karnimsa kanama oldugunu dis gebelk oldugunu soyledi degerimin az oldugunu soyledi anlamadm bir turlu ya karnimin icinde kanama var ama alttan kanamam yok biri guzel artmis diyor biri az artmis.diyor anlamadim dis gebelk geciren varmi