buselisalimm merhaba çok normal ilk 3 ay her gün ben de sıddetlı bel ağrıları yaşadım artık agrıdan ağlıyordum uzanınca evet gecıyordu ama beş on dk ayakta kalayım çok ağrıyordu sonra bır ara geçer gıbı oldu 30.haftalardan sonra tekrar başladı bel ağrıları doktor her seferınde normal dıyor bu arada 34.jafta oldum hala her gün akıntı gelıyo gelmedıgı gün yok öyle Dıyeyım gebeliğin başından ıtıbaren gelıyo koku kaşıntı yanma yoksa oma da normal dıyolar eğer ıdrarda sorun da yoksa