Fatmnrlndnz1 Kızlar doktorum progestan verdi bi kutu kullandım 3 gün önce falan bitti randevum var diye almadım lekelenme de yoktu yarın randevum var ama peceteyle sildiğimde açık kahverengi lekelenmelerim olduğu için korktum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz
Aydan95 Fatmnrlndnz1 ilk gebeligimde yasadim, vajinal fitil kullandim uzandim dinlendim hep gecti. Son aylarda yine tekrarlandi ama bende rahim ters o yuzden ola bilir endise etmeyin. Randevunuz varmis zaten
msskrkss Eczaneden alıp kullanın, muhtemelen yarın doktorunuz yazar, aldığınız eczaneye reçetenizi verir farkını alırsınız