GencbirAnne_1 Ben şuan 21+4 üm Benim doktorum 11. Haftada söylemişti kız. Genelde kızlar göstermez yada net bişey demez doktorlar ama benim kadın dogumda çalışıyorum 11 haftada söylemişti kız diye.
Midem ilk ogrendigim zamandan beri kötü bişey yiyip içemiyorum hemen çıkarıyorum. Günde 7 8 kez kustugum oluyor berbat bişey birde kasık ağrılarım var onun haricinde iyi gibi ilerliyoruz bakalım