Elwing6 Kizlar 50 uzeriyse kız oluyormus.hcg 230 cıkmış benim.tutan var mi bu teoride.doktor 11 haftada erkek gibi ama kesin degil demisti.. risk değeri 1:1376 çıkmış, risksiz bölgede dedi doktorum anlayan varsa yorum yaparsa cok sevinirim [url=https://hizliresim.com/dva3ZL][img]https://i.hizliresim.com/dva3ZL.jpg[/img][/url]
Mellekk Elwing6 bizimki 49 çıkmıştı canım erkek olduğunu ogrendık. Tesadüf mü bilemem ama öyle çıktı bizimki :)