Merhaba kızlar
Arkadaşımın özel bir derdi var ve ben ne desem bilemedim.Ne onu kırmak isterim nede yanlış anlaşılmak..O yüzden onunda izniyle size anlatıyorum cevapları ona okuyacağım..
“4 yıllık evliyim.1 kızım var.Evlendiğimden beri ilişkiye çok düşkün bir kadın değildim.Eşim bunu anlayışla karşıladı her zaman ya da ben öyle sandım.Bir hafta önce facebookunda tesadüfen bi kaç hesaba baktığını gördüm.Tartıştık..Ben yapmadım dedi inkar etti.Eşimden bu zamana kadar hiç şüphe duymadım hiçbirşeyinide görmedim bu yüzden ona inanmak istedim..Bugün eşimi işe yolladıktan sonra kızımı uyutup telefonda takıldım.İnstagramda izleme geçmişi görebilme özelliği gelmiş ve içimde bir şüphe olduğu için baktım eşimin izlediklerine.Gördüklerim karşısında şok oldum.Uygunsuz videolar izlemiş (yarı çıplak kadın videoları.)Hemen ekran görüntüsü aldım ve eşime mesaj attım ağzıma geleni saydım.Eşim aradı beni hemen dedimki o facebook olayıda doğruydu buda doğru sen sapıksın vs yine ağzıma geleni saydım.Bu sefer inkar etmedi.İzlediysem ne olmuş yani dedi.Daha çok kırıldım öfkelendim.Bunları hakettiğimi düşünmüyorum.Asla evli kalmak istemiyorum.Ne yapacağımı bilmiyorum çok mu abartıyorum onuda bilmiyorum.Hamileliğimde risklerden dolayı ilişki yaşayamadık doğum yaptım 4 ay sonra ilişkiye girdik korktuğum için.İlişkiye çok düşkün bir insan olmadığım içinde çok sıkta yapmıyoruz yalan yok.O da bu yüzden beni suçluyor sen beni mecbur ettin diyor.Ama bunu bana açıklasa cidden çözebilirdik böyle birşey yapmasına gerek yoktu..
Az önce eşim işten geldi konuştuk yine ağzıma ne geliyorsa saydım.Bayada ağladım..Geldi öptü inanki video izlemekten başka bişey yapmadım yapmamda dedi.Seninle temiz bir sayfa açalım emin ol bir daha asla bunu yapmayacağım ama sende söz ver şu ilişki konusunda biraz istekli ol sürekli hayır deme bana dedi.Ağladım sarıldım ama inanın içim öfke kırgınlık dolu.”
Arkadaşımın olayı bu şekilde kızlar.Ben arkadaşımda da suç olduğunu biraz düşünüyorum.Ama tabikii eşide haklı değil.İkisininde hatası var.Size de sormak istedik.Arkadaşım hayla ağlıyor ve nasıl devam edeceğim diye düşünüyor.Fikirlerinizi paylaşırsanız bende ona okuyacağım inşallah.Biraz uzun oldu kusura bakmayın..🤗