Kızlar selam. Doğum başlatmak ve kolay bir doğum olması açısından 38. Haftada 1 yemek kaşığı hiçt yağı içiliyormuş. Kimi doktor ve ebe öneriyor dediler. Bi arkadaşım var o da bende içtim dedi. Doğum yaptım ertesi gün dedi. Aç karına meyve suyunun içine 1 kaşık mı ne karıştırmış. Harbiden doğurdum diyor. Bilen duyan var mıdır acaba? Ona göre bende deneyeceğim ya