Mutluluk_21 lierac önerdi doktorum, 21. Haftadayım arada kullanıyorum- özellikle kaşıntı olduğunda. Yakında düzenli kullanmaya başlayacağım. Benimde çoğul gebelik son haftalarda umarım çatlamaz, şimdilik bir sıkıntı yok. Ama karnım biyüdü, görenler 8 aylık sanıyor😂