Ayın 28 inde yavaş yavaş sancılar girmeye başlamıştı ve sancı geçmeyince acile gittik çataldan bakıldı,nst de sancı çıkmadı ve eve gönderdiler. Eve gittiğimizdede sancılarım devam etti sabaha kadar ve sıklaşmaya başlayınca yeniden hastaneye gittiğimizde doğumumun başladığını 4 cm açıklığım olduğunu söylediler. Ultrasondan bebeğe baktılar ve omzunun geniş olduğunu gördüler ve normal doğumun bebeğimin koluna zarar verebileceğini ve sezeryana acil alınmam gerektiğini söylediler. Hemen ameliyata alındım ve dünyamın en güzel şeyine oğluma kavuştum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin amin.💙🧑🍼