Saraylokumu Gereksiz veya Manuel al diyenleri kesinlikle dinleme bence. Kolik bebegin varsa eğer mucizevi bir ürün gerçekten. O kadar keyif alıyor ki sallanırken birde hafif titreşim açıyorsun az kısık seste müzik.. Kendi kendine uyuyor. Bizde rahat vakit geçiriyoruz esim ve oğlumla.🌺
Titreşim özelliği olması rahat gaz çıkarmasını da sağlıyor bu arada biz alırken doktor tavsiyesi ile aldık gece gündüz ağlayan bir bebekti.🍀