beyza242 Kızlarr bugün aşılama oldum lavaboya gidince peçeteye kan geldi normalmi herkes de oluyormu birde ben aşılama olduğum da da akıntı normal ilişkiden sonra çıkar ya dışarı yine öyle oldu herkes de aynımı merak ettim
Elif_8 Normal bende ağustosta aşılama olmuştum ilk gün hafif kanama olmuştu. İlk bir iki gün normal sayılıyor hiç merak etme hayırlı güzel sonuçlar alın inşallah 🤲🏻
Elif_8 beyza242 evet ilk aşılamamdı tutmuştu ilkte.ikizlere hamile kalmıştım ama 25 gün önce kaybettim onları. Toparlanınca tekrar aşılama olacağım nasipse