[silindi] Benim de böyle çıktı 75 gramda normal dedi doktorum 1. Saate baktık ama ikinciye gerek duymadı❤️
azlp [silindi] sağlık ocağındaki ebe arayıp 1. Saat hafif yüksek çıkmış doktor seni bilgilendirdi mi protein ağırlıklı beslen falan dedi
[silindi] azlp sınıra yakın ya ondan öyle demiştir. Ben o sırada hiç kilo almadığım için doktorum öneride bulunmadı ekstra. Hala 1 kg almış durumdayım 32. Hafta bitecek
Weenie azlp canım bişi sorabilir miyim benim devlet hastanesinde yaptırdım saat11 de ama hala sonuç çıkmadı e nabıza düşüyor mu doktora mı gitmeliyim sonuç almak için