Duyguanneoluyor Nurhan7734 bnde aldm nolır nolmaz belki sezeryan olurum diye yakınımda kullananlar çok rahat ettiklerini söylediler
BaLLokumum Nurhan7734 lohusa kilodu ve lohusa pedi almışdım sezaryan oldum ve kilotu kullanamadım bacaklarıma eğilip geçirmek zor bir işlemdi Lohusa pedi en rahatı
Benay Nurhan7734 ben İnan iyiki almışım diyorum normal kilot tam da dikişe denk geliyor hareket ettikçe sürtüyor ağrıyor ama lohusa kilodu göbeğe kadar olduğu için çok ama çok rahat 40 günlük oğlum ve hala lohusa kilodu kullanıyorum
Duyguanneoluyor Nurhan7734 ben doğum yapmadım daha canm 33 haftalık hamileyim etrafımda kullananlardan duyduğum kadarıyla biliyorum. Gümüş göğüs ucu alfm ben biraz pahalı ama göğüslerim şimdiden açılmaya başladığı için aldm ben herkes çok memnun bu göğüs kalkanndan