Aybarsalt1
Meliss-
Adet bitiminde yada 1-2 gün sonra hergün düzenli olarak ovülasyon testi yapıyorsunuz c çizgisi koyu t çizgisi herzaman silik çıkar çok normal, yumurtanın büyüdüğü gün t çizgisi koyulaşır ve döllenmeye hazır anlamına gelir t çizgisi koyu olduğunda ilişki öneriliyor koyuluk 1-2 gün sürebilir sıkıntı değil ama asıl çatladığı gün yumurta döllenir o yüzden test yapmaya devam edilir koyuluktan sonra ki t çizgisi silik çıktığı zaman yumurtanız çatlamış demektir, o günü de değerlendiriyoruz sonrası allah kerim 🥰 tabi sadece yumurtlama testine bakmadan iki günde bir ilişki yaşamak daha mantıklı hem illa ki yumurtlamaya denk geliyor zaten spermler 48-72 saat canlı kalıyor önemli olan sağlıklı olması.. yumurtlama gününüzü net bilmiyorsanız yapmanızı öneririm ben öyle hamile kaldım gevelik testi yapacağım zaman strese girmiyordum en azından