Merhaba güzel anneler. Ben 36+3 deyim sona doğru yaklaşıyorum artık. Sizler ne durumdasınız? Erken doğum riskim olduğu için bu zamana kadar yürüyüş haricinde başka hiçbir egzersiz yapmadım. 36 haftadan sonra hangi egzersizleri önerirsiniz izlediğiniz uyguladığınız programlar videolar var mı? Bizimle de paylaşır mısınız?