Kızlar merhaba, az önce doktora gittim 11 haftalık gebeyim, çok şükür bi sıkıntı yok fakat karnıma cihazı koyduğunda sanki 2 kese varmış gibi görünüyor cihazı oynatınca fasulye gibi tek kese gözüktü doktora sıkıntı mı diye sordum fakat hayır dedi korktum açıkcası