Abartılı biriekilde anlatıp haöileleri gereksiz yere korkutan birşeymiş yaşayınca gördüm iki hafta önce oldum çokta hızlı oldu ve doktorumda korkulacak birşey olmadığını belirtmişti evet acı oluyor ama abartılacak bir acı değil dayanılmayacak birşey değil çok hızlı biten birşey en fazla bir iki dakka sürüyor muayene hiç korkmayın kendisi kasmayın