Gks_01 Kızlar 4+5 haftalık gebeyim kanamam ve bel ağrım var tüp bebek yaptırdık . Az önce hastaneden geldim tahlil sonucu bekliyorum keseyi gördü ultrasonda gayet güzel dedi doktor ama korkuyorum bişey olacak diye allahım sen koru yarabbim
Dinolisoo Tüp bebeklerde oluyor böyle kanamalar. Çok dikkat et kendine sadece yat dinlen ağır birşey yapma. 2 yakınımda tüp bebek yaptırdı ikiside kanama yaşadı
Dinolisoo Gks_01 kendini de korkutma fazla streste iyi birşey değil. İnşallah birşey olmaz kötüyü düşünme.
Gks_01 Dinolisoo kese normal dedi daha çok küçükmüş . Progestron seviyen güzel dedi şuan yapabileceği birşey yokmuş zaten iğne ve ilaç kullanıyorum kahverengi olduğu için de endişelenme haftaya kontrole gel dedi
Dinolisoo Gks_01 erken ama şuan çok taze daha yavaş yavaş büyüyecek 7 ci haftalarda daha net görünür her şey inşallah