cns5117 tupbebekannesi522 Yarın kan vericem inş iyi çıkar tereotu flanda düzenli yiyip bakaym teşekkrler
Miniminibirler mom28_ yok henüz olmadım normal döngümde çarşamba olmam gerekiyor ama ne göğüslerim ağrıyo ne başka bi belirti var. Sanki hiç gelmeyecek gibi 😂