Ilkmom-1 Doğumuma 1 ay kaldı hala beşikte karar kılıp alamadık . İnternette gördügüm kadarıyla pregonun carmela beşiğini beğeniyorum fakat sağlamlıgımdan ve kullanımının nasıl oldugundan emin olamıyorum . Kullanan annelerimiz varsa bilgi verirse cok sevinirim
Mamiko_2020 xyzxyz geçen hafta aldım bende 2 gün önce kurduk gayet güzel görünüyor büyük kolaylık gerçekten ☺️Bende huggy arasında kalmıştım ama huggy çok sallandığı için bebek hareket ettikçe denge bozulur diye düşünüp vazgeçtim,sadece bu tür beşikler uzun süre kullanılmaz tek dezavantaj bu
Mamiko_2020 xyzxyz bu şekil.Yatakta gayet yeterli bence sert bebek için uygun.İlk kızımda çok aramıştım böyle şeyler yoktu tabi 5-6 sene önce.Bunda düşünmeden aldım 🥰
xyzxyz Mamiko_2020 ben şimdi sipariş ettim. Bu içinde gelen şilte. İnce yatak. Gürkan bebe de içine yatak da ekliyorlar ama fiyatı farklı. Almadım ama ordan. İlk 13.000 tl dedi döşeksiz olanına. Döşekliye 14.000 tl dedi. Sonra 11.000 tl ye döşekliyi verirsen alayım dedim. Son 12.00ü tl ye indi. Bende hepsiburadadan döşeksiz 10.299 tl ye sipariş verdim.
Mamiko_2020 xyzxyz hayırlı olsun ☺️bende 10a aldım ama bulunduğum ilden bebek mağazasından.Ekstra yatak şart o zaman değil mi reelde bulamam mı acaba yada bu olmaz mı direk
xyzxyz Mamiko_2020 sanırım bu şilte yeni doğan bebekler için iyidir. Genelde bebekler için sert yatak öneriyorlar. Bende çok iyi bilmiyorum ama şilte bir süreye kadar güzel olur. Sonrası için belki normal bir yatak düşünelebilir. Nerden buluruz bende bilmiyorum. Süt pompası da aldın mı? Aldıysan hangi marka aldın?
Mamiko_2020 xyzxyz kızımda mamajoo kullanmıştım ama priz başında beklemek gerçekten çookkk zor oluyordu.Bu gebeliğimde o tecrübeye dayanarak mochi giyilebilir ve mochinin klasik süt pompasını aldım.Çünkü kızımda emzirirken diğer göğsümden çookkk sütüm araya gitti.Birinden sağım yaparken diğerine manueli takar sütü biriktiririm dedim 🥰
xyzxyz Mamiko_2020 bende bebebao p8 pro çıkmış onu almayı düşünüyorum ama çok emin olamadım. Henüz bir kaç ay önce çıkmış. Ama yorumları genelde iyi
Mamiko_2020 xyzxyz onu mu alırsınız bilmem ama mutlaka bulunsun 🥰Ben ilk manuel almıştım sağmak zor olunca kızım 1 haftalıkken elektrikli almıştım.İlla ki lazım oluyor 🌸
beyzaarc xyzxyz bebebao p8 ile mochi aynı fiyatta sanırım mochiyi tercih ederdim bende bebebao nun farklı modeli var çok memnunum diyemicem
xyzxyz Mamiko_2020 bazıları da giyilebilir ama pompayı ahrı şekilde tutuyorsun veya cebine falan koyuyorsun. Onlar nasıl acaba. Mamajoo Kybele var o şekilde.
Mamiko_2020 xyzxyz ben yatağı çok beğendim gerçekten,evet sünger ☺️Kızımda klasik park yatak kullanmıştım ve incecik dandik süngerdi ve yumuşaktı.Bunda ki yatak hem sert hemde sıkı sünger hatta kurarken eşimle aynı anda yatağı beğendiğimizi söyledik 🥰yatağın alt kısmında da tahta var zaten ikisi bir sabit
xyzxyz Mamiko_2020 birisi yatak almış resimli yorumlarda gördüm Yaptığı yorumdan hiç bişe anlamadım. Kalıp gibi oturmuş. 80×50 aldım demiş ama orda da yazım yanlışı yapmış sanırsam. Çünkü önce en yazılır sonra boy. Sanırım 50×80 yatak almış
erikarpuz cansu2306 kullanışlı ve rahat , sallanma aparatını kullanmıyorum beğenmedim sallanma kısmını