Masmavi- 29+5 haftalık gebeyim sanki günler geçmiyor artık doğum zamanı gelse de kucağıma alsam diye bakıyorum
anneoluyorummm103 Masmavi- 32+3 son 53 gün ama daha erken gelsin istiyorum. her gün iğnesiydi stresiydi derken çok yoruldum valla
ylnydgd Masmavi- 22+4 teyizz son 108 görünüyor ama sezaryen istediğin için sanırım 100ün altına düştük aslında. Hızlıca geçsin sağlıkla bitsin hepimizin ♥️♥️♥️
Be1234 Son 31 gün kaldı kızıma kavuşacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum günler banada geçmiyor sanki ağırlaştım
Masmavi- ylnydgd daha önce sezaryen geçmişiniz yoksa istek üzerine yapmıyorlar kolay kolay belli özellerde belli doktorlarla anlaşa bilirseniz devlet hiç bir türlü yanaşmıyor
Masmavi- anneoluyorummm103 kan sulandıırcı mı kullanıyorsunuz koldan bir süre çok can yakıyor vurulduğunda çok geçmiş olsun
anneoluyorummm103 Masmavi- evet maalesef iğne yerleri morarıp şişiyor birde artık psikolojim bozulmaya başladı 🥲 teşekkür ederim
Masmavi- Kahverengihisler bizde bu günleri görelim Allahın izni ile. sağ salim kucağınıza alın inşAllah 😊