[silindi] Byn1998 ben dün doktoruma sordum 3-4 tane dişine dolgu yapılması lazım. Doktorum 4. Aydan sonra yapabilirsin dedi 1 ay daha beklicem ama röntgen için bilmiyorum ta doktor çektirmek isterse bile çektirmem herhalde her halükarda riskli birşey yani
insaninsan Byn1998 yeniyken yapmıyorlar 17. Haftada kanal tedavisi olmuştum ama ilk 3 ay yapmıyorlar. Sonra doktor izni ile belirli ilaçlarla yapıyorlar.
sukriyeCengel Byn1998 Ben ilk gebeliğimde hamile olduğumu bilmeden çektirmiştim diş röntgeni ama daha çok yeniymiş gebeliğim muhtemelen 3 - 4 haftalık. Çok şükür oğlumda hiçbir sorun olmadı.
Byn1998 Aysenur_6101 evet ama o zaman hamile değilmişim şuan hamileyim tüm diş sorunlarımı hallettim 😊
Byn1998 sukriyeCengel sanmıyorum bende ya üstten ya en masumudur bende oğlumda diş çektirmek zorunda kaldım rontgenede girdim