Arifeakbaba Mrb..34 haftalık hamileyim kontrollerimi düzenli olarak devlet hastanesinde yaptırıyorum gebe okulu egitimimi de orda aldim doğumhaneyi vs de gezdirmislerdi çok memnun kalmıştım..doktorum da çok iyi sağolsun fakat hastane evime 30 km uzakta doğum esnasında yetişebilir miyim mesafe gözümde büyüyor..yoksa kendi bulunduğum yerde özele mi gitmeliyim çünkü buradaki devletten çok memnun kalmadım..iki arada bir derede kaldım.bana bı akıl verin lutfennn
SevgibiR Arifeakbaba yetişir ya yolda mi doagacak 😬 insanlar 5-15 saat sancı çekiyor bnm arkadaşım öle diyor seni hastaneye yatırsınlar diyo ya yolda dogurursan nolcak diyo hemen şıp diye dogacak saniyo o galiba doğmaz öle korkma diyom