happymommmfy İlk haftalarda kanama ile Düşük riski yaşayanlar ne durumdasınız arkadaşlar nasıl ilerliyorsunuz ?
happymommmfy happymommmfy ben suan 8+6 yım ama gec döllemme olmus 7+6 yım kanama alanı azalmış ama belli saatlerde hala oluyor progesterona devam ediyoruz
nurelld happymommmfy ben hamileliğimin 4. Ayına kadar ara ara pembemsi kahverengi pıhtı şeklinde kanamalar yaşadım progestanı hiç kesmedim 5. Aya kadar. Ve bebeğim gayet sağlıklı doğdu suan 5 aylık
Sevl Ben 12. Haftada yoğun kanama yaşadım profestan iğne ve hap kullandımdum 20. Haftaya kadar sonra kanama alanım yok oldu şükür 33 haftalığız