Zeliha_plt38 Da-s bende 28. Haftama girdim dün hafif bi ağrı oldu karnımda aynı üşütmüşümde sancılanıyo gibiydi karnim acaba yalancı sancı mi dedim. Siz nasıl anladınız doğumun başladığını sancılar nerede başladı ilk yalancı sancı mi acaba yaşadığım ağrı Rabbim sağ saglim bebeğinize kavuştursun inşallah
Bebelihayaat Benim kızım doğmuştu 80 gün kaldı ama şimdi çok sağlıklı 2. Sınıfı öğrencisi oldu bile 1100 gram doğmuştu
Bebelihayaat Da-s tabiki 50 gün entübeydi sonradan burundan sonra kafadan sonra küvez içi oksijene geçtik zor zamanlar ama geçiyor başka bir sağlık sorunu yoksa
Hamiske Instagramda prematüre soru cevap sayfası var, orada pek çok prematüre annesiyle tanışabilirsiniz hem böylece, geçmiş deneyimleri konusunda da yönlendirmelerde bulunabilirler, tam sağlıkla ve kolayca kavuşmanız dileğiyle
Bebelihayaat Da-s sağlık sıhhat inşallah kavuşursun canım benim zor zamanlar ama geçiyor emin ol çıktıktan sonra bitmesi gereken kontrolleri ihmal etmezsen hiçbir şey olmaz Allahın izniyle
Elsanur Zeliha_plt38 gaz sancısı çok oluyor bu haftadan sonra bebek sıkıştırdığı için onunla karıştırıyor olabilirsin
Da-s Zeliha_plt38 Teşekkür ederim 🙏🏻 ben anlamadım çünkü hiç belirtim olmadı. Serklajlıydım zaten hep yatıyordum. Tuvalete diye kalktım idrarımı yaptım pembemsi kan geldi peçeteye. Hemen doktorumu aradım kliniğe çağırdı. Dikişlerimde sorun yoktu ama sancın olmuş bebek sınırda duruyor dedi yatış verdi. Doğumu durdurmak için tedavi uyguladı. Ertesi gün enfeksiyon lökosit 21 bin oldu. Sıvım azaldı ama suyum hiç gelmedi. Bebeği riske atmamak için sezeryana alındım