babytwo22 Kızlar ikiz gebelik 22+1 günlüğüm ve burnum aşırı tıkanıyor ya afedersiniz sümkürüyorum hiç bişey çıkmıyor ve resmen burnumdan nefes alamıyorum en çok da geceleri nefes nefese uyanıyorum böyle olanlar var mı çözümü neyde buldunuz ???
babygirl02 babytwo22 26+2 olduk geceleri burnum çok tıkanıyor ağzım açık uyuyorum gece çok uyanıyorum bu yüzden doktor okyanus suyu verdi ama pek işe yaramıyor
elifasaf1 babytwo22 şuan bende aynı durumdayım. Oğlumun burun açıcı spreyini kullaniyorum öyle rahatlıyorum 😄
ylnydgd babytwo22 burun bandı aldım ben o işe yaradı deneyebilirsiniz. İlaç içermediği için zararı ya da sınırı da yok. Bir de deniz suyundan sonra varsa burun nemlendirici yoksa çoook az vazelin burun önüne sürün ki burun nemlensin. Ben öyle açabildim. Burun bandıyla uyudum
Minnikkbebii babytwo22 çok yaşadım bu durumu aile hekimi tavsiyesiyle nebulüzatöre serum fizyolojik koyup geceleri buhar verdim nane yağı damlattım yastığıma falan derken iyi gelmişti
babytwo22 elifasaf1 valla bende sprey kullanıyorum çok zorlandığımda kullanmamak için sizlere danışayım dedim
imy babytwo22 Bende de aynı şekilde ne kullansam fayda etmiyor 21 haftalığım sürekli ağzımdan nefes alıyorum. Burun ameliyatı olmuştum ama onunla ilgili değilmiş alerjik bir durummuş. Nane yağı denedim. Buhar yaptım. Sprey hap kullandım bana mısın demiyo ya hiç birşey fayda etmiyor
Kubar imy hamilelik riniti bu malesef kolay kolay geçen bişey değil başını hep yüksek tut bol su iç yaptıklarını da yapmaya devam et nane yağı damlat kıyafetine yastığına felan kolaylaşır biraz nefes almak ama öyle oh be açıldı sonunda kısmı biraz zor
mucizem4423 babytwo22 canım ben nerdeyse 20 hafta çektim hala da devam ediyor ben kuru bi yerde yaşıyorum hava nemlendirici aldım bebek için de kullanılır diye o kadar iyi geldi ki rahatlattı beni inanılmaz keşke şimdiye kadar almış olsaydım sağlıkla bebeklerimize kavuşmak nasip olsun 🥰🤲🏻🫶🏻