Selam hanimlar. Yarin 38 haftayı tamamlamış olucam devlet hastanesi takipliyim. Doktorum 39. Haftanın tamamlandığı gün için sezeryan tarihi verdi, o güne kadar suyun gelir nişan gelir vs olursa acilden giriş yaparsın dogum baslamişsa nöbetçi doktor ameliyatına girer dedi. Benimde dün ve bugündür ara ara gelip giden sancılarım, bıçak saplanması benzeri şeyler oluyor belime, kasıklarıma… İlk dogumumda hic sancım olmamıştı o yuzden bu konuda tecrubesizim🙈 Kanama veya su gelmesi olmazsa sancılarım da düzenli hale girmezse doktora gitmeme gerek yok dimi? Esim yurt dışında ve doğuma 4 gün kala gelicek o gelmeden doğurmak istemiyorum 🙈😆 Bu sancılar gerçek dogum sancısı mi? Yoksa gerçek doğum sancısı kendini belli eder mi diyorsunuz? Size bir danışmak istedim.🌸🩷