tuubiy benim tanidigim balik var arladasin cocugu. Cok caliskan girisken sempatik bi oglan. Ama asirida miz miz hemen annee hemen annee sikayetci yani.duygusallikda baya var annesiyle dizi icinnoturur aglar anasida balik 😂😂😂 esimde diyor sanki balik olmasamiki diye 😂😂koc gibi oglum olsun anasi gibi diyor ama gönül isde neler ister. Rabbim hayirlisini nasip etsin. Yetisdirmekdede var tabi bizlere cok is düsüyor tatlım