QueenBahar_ naide827_ ay evet seninki heran gelebilir😂 Kızımda tam 36+0 doğum yaptım sabah bir uyandım suyum geldi doğum çantas vs hazlardin mii canım Sağlıkla al kucağına Biz 30 haftalık olacaz sanki zaman durdu geçmiyor
htc5858 23+1 bugün, 4.gebeliğim ama bende çok heyecanlıyım biran önce günler geçsede hayırlısıyla kızıma kavuşsam 🤲🩷 onu çok bekledim tam 11 yıl 🤭🥰
Selo3 37+1 olduk nişanım geldi ama sancı su gelmesi yok bakalım ne zaman gelicek eli kulağında beyefendinin ☺️🥹