Tugbakrtp Kızlar merhaba tam 14 haftalık gebeyim ilk çocuğum erkek bu seferki belirtilerim asla ilki gibi olmadığı için çok fazla kız hissediyorum fakat doktor bugün erkek dedi ultrason resmine siz de bakar mısınız